Hallåj

hej igen!
det var länge sedan,förlåt för det men det har varit så himla mycket som har hänt.
Ja nu har vi flyttat in i huset som ligger i Stavre bilder kommer sedan när allt är klart!
Och jag har fått glasögon haha :)
Jag fyllde år 1 December 14 år,jag fick massor av saker tex en ny telefån en skit samsung,och massor av pengar.
och snart är det jul :D 
Mamma ska fira här nere med moster och alla andra,men jag åker upp till pappa på torsdag!
Och pappa ska trroligen opereras för att hans axel har gått sönder,och min lille bror ska kanske oxå opereras pga virus i tjocktarmen som vägrar försvinna.
Nu ska jag försöka uppdatera mera så fortsätt kolla in min blogg! Kram <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0